- Namn

Det är så svårt det där med namn.. Funderar och funderar hela tiden på vad jag ska döpa min söta kattunge till.  Har funderat på "Mittens" (som katten i filmen Bolt ni vet?). Sen har jag funderat på "Monki" (ja, typ alla skrattar nu va?) Det låter lite busigt och det skulle nog passa henne. Jag vill inte ha något typiskt kattnamn utan något annorlunda! Ni som har katter, vad heter era katter och hur kom ni fram till att ni ville att dom skulle heta så?

Var föressten och köpte lite kattprylar förut idag. Kattlåda, en igloo, kattmat, kattsand, leksaker m.m. Nu är det bara det där förbannade klösträdet (jag hittar inga lagom stora eller fina!) och matskålar. Ska leta fram min gamla fårskinnsfäll också, hehe. Jag känner på mig att katten kommer att bli bortskämd och leva som en prinsessa, haha! Nu ska jag i alla fall sova. Ska sova läänge! Godnatt..


Glöm inte att tipsa mig med namn nu också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MONKI lättplätt!! Jag har en beach klös grej här hemma, som den kan ligga i och ligga ovanpå också sedan är klösgrejen i mitten då, som håller i hopp allt.. kan du få om du vill, kramis

2009-07-29 @ 06:06:54
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: M i c k a

tack för tipset :D ska kolla upp det. har du downloads därifrån?



Moni är ju ett kickass namn :D

2009-07-29 @ 22:02:38
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Alexandra

MITTENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Annars kokar jag!

2009-07-30 @ 18:08:21
URL: http://fieerce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0