- Kom hem från jobbet för en stund sedan..

  
  
Kom hem från jobbet för typ en halvtimma sedan. Jag har så ont i fötterna och jag luktar flott och stekos. Men jag orkar fan inte duscha nu, är alldeles för trött för det, ska endå städa och byta "sängkläderna" imorgon så jag skiter it. HAHA!  Det har väl varit en helt okej kväll. Jobbade med Linda och vi har alltid roligt när vi jobbar, gör det bästa av situationen, skämtar om allt för att det ska bli en rolig kväll. Vi har lyssnat på smörlåtar på lugna favoriter och ätit massor godis och druckit flera liter läsk, haha! Nae nu ska jag sova, för ska försöka komma upp skapligt och få städningen gjord. Sov gott hörni!


Kommentarer
Postat av: E

vart har du köpt dina solbrillor? =)

2009-07-11 @ 17:57:28
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååååååååhhh vad avis jag blir nu, och nostalgiskt:)

2009-07-12 @ 20:00:46
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0