- Söndag

Vaknade väldigt sent, runt halv 3 och sånt kan jag få ångest av, man missar ju hela dagen känns det som! Gick upp, mormor ställde maten på bordet så åt vi. Sedan åkte vi till Maxi och tittade lite i butikerna innan dom stängde, sedan gick vi in och handlade på Ica. Jag letade rätt på twilight böckerna och hittade 3 av dom så jag köpte dom. Så nu får jag ta och börja läsa lite böcker, hehe. Sen åkte vi förbi mamma och fikade, pratade flytt och så vidare. Vi var inte kvar sådär värst länge för sen åkte jag hem till mina favorit Twins, Lisa och Lollo. Vi drack té, pratade om allt från himmel och jord, tittade på tv och sedan gick jag hem. Har fått någon jävligt jobbig hosta från ingenstans. Trodde igår kväll att det var av allt stekos på jobbet, men det verkar som att jag hade fel.

Imorgon ska jag hem till Frida rätt tidigt. Jenny med lilla familjen ska komma till henne en liten stund så vi ska få se bebisen :) Tänk att fina fina Jenny har blivit mamma, jag blir så avundsjuk!

Nu ska jag se film.. Kramis och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0