- Sånt finns inte ens med på min världskarta..

Att svika någon finns inte med i min värld. Att vilja göra någon illa vill jag heller inte göra! Att göra så att någon jag tycker om får skit är heller inte min grejj! Varför skulle jag dela med mig av den delen av mitt liv till folk? Saker man skriver över msn till exempel är privat enligt mig, också vad man skriver över mail. Det skulle jag inte ens vilja dela med mig av. Jag blir så arg för att det är folk som hittar på en massa lögner bara för att förstöra! Sånt där som jag har blivit anklagad för att ha gjort kanske folk betedde sig i mellanstadiet/högstadiet, inte fan vet jag. Men sånt finns inte ens med i hur jag tänker, finns helt enkelt inte ens med på min världskarta att göra så mot någon, varken någon jag tycker hemskt mycket om eller mot någon som jag hemskt lite tycker om! Man gör bara inte så, eller jag skulle aldrig göra så i alla fall! Hoppas att sanningen kommer fram, för sådär skulle jag aldrig i hela mitt j*vla liv göra! punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0