- Sälen.

Hehe vi har det bra här uppe i sälen, vi sitter och myser i stugan allihopa. Vi är rätt trötta efter dagens äventyr. Jag kan ju tala om att jag har åkt snöskoter idag..........blev hämtad i backen, haha! Jag har ju aldrig stått på ett par skidor förut så det gick ju inge vidare om man säger så. Jag vågade inte åka ner för backen, för jag hann inte ens träna "på land" först, så ville inte riskera att ramla ner för stup, haha. Liften var fan as läskig, jag brukar aldrig vara höjdrädd men det var fan läskigt att sitta där med benen fria och så skakade den där så jag fick lite smått panik där. Väl uppe så kände jag mig verkligen inte säker på att åka så jag satte mig ner i backen och surade som ett litet barn där i snön, så en skoter fick åka och hämta mig, det var ju kul i alla fall. Nu värker fötterna efter pjexorna(?). Vi har ätit massa god Tacos och massa annat gott. Spelat "Pratmakarna" har vi också gjort. Stugan är hur mysig som helst och riktigt stor. Men ska bli skönt att vara tillbaka i stan på söndag, men det här var klart värt i alla fall, trotts att jag nu vet att det här inte är min grejj (att åka skidor och så vidare). Hur har ni det då? Har ni haft en trevlig fredag?

Nae nu ska jag gå tillbaks till soffan och ta del i en diskussion som dom andra har, hehe.. Ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åk lite åt mig med :)

2009-01-17 @ 13:43:47
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0