- Måndag.

Vaknade av att jag hade så fruktansvärt ont i kroppen, haha så jäkla stel var jag. Mormor var söt och gjorde frukost åt mig. Nu här snart ska jag iväg och träffa Sandra, vi ska väl gå en sväng på stan tror jag. Jag tänkte köpa upp resten av pengarna jag har kvar från Sälen, hehe.

Ikväll ska jag slå en pling till mina favorit twins och se om dom vill fika, skulle ha träffat dom igår men jag var helt slut när jag kom hem så stannade hemma istället. Måste hämta Edith sen också hos Fridas syster, hon har varit där när vi var i Sälen så nu vill jag ha hem pälsbollen :)

Har inte så mycket att säga idag. Skriver senare om jag kommer på något vettigt att säga. Hej Hej!


Min grymt coola vän Sandra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0