- Kväll.

Jag och Frida sitter och nördar med en varsin dator hemma hos hennes mamma. Dricker kaffe och "fönstershoppar" på internet. Hehe så blir det när man är fattig, då får man bara titta!

Imorgon ska jag och Malin träna, sen ska jag träffa Sandra på stan så ska jag köpa "twilight-böckerna" tänkte jag och något annat. På kvällen ska jag hem till Lisa och Lollo, mina favorit twins och fika. Blev inte av ikväll för jag hade lite annat att styra med. Nae nu ska jag dricka upp kaffet, prata lite med Frida och sen gå hem och krypa ner i sängen och se en film tror jag.

Ni får sova så gott.. kramis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa du fia vi får sluta nörda så här, ;)

2009-01-19 @ 22:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0