- Today.

Godmorgon/godmiddag!  Vaknade av att mamma kom förbi förut, slet upp dörren till mitt rum så jag nästan flög upp ur sängen, fan! Hon är ju inte direkt diskret. Men men, vi har kollat upp sådanna där paketpris och så till lägenheten. Internet,tv och telefon. Har precis ätit frukost. Orkade inte steka ägg så jag gjorde kokta istället. Äntligen lyckades jag göra löskokta, hehe. Jag äter nästan bara ägg tll frukost nuförtiden. För att undvika bröd och sånt, det mår min kropp mycket bättre av! Nu sitter jag och väntar på att Days ska börja. Efter det så tänkte jag hoppa in i en dusch och sedan ta en lång promenad. Haha ni skulle ha sett igårkväll. Jag blev rastlös och ringde Frida och Oom, jag frågade dom om dom ville följa med ut och gå en promenad. Jag kan ju säga att det verkligen blev en långpromenad. Vi gick enda till Fiskeby och runt där och sedan gick vi tillbaks. Var väl ute och gick i 2½ timma eller nåt sånt. Vi var skapligt trötta sen kan jag lova! Haha. Som ni märker har jag rätt dålig fantasi om vad jag ska skriva, så lika bra att jag slutar det här inlägget nu, blir bara en massa babbel. Ha en bra dag! Hej hopp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0