- Tisdag

Jag har inte orkat uppdaterat bloggen förens nu, jag är riktigt trött idag. Tittade nyss på veckans avsnitt av Andra avenyn. Jag har inte gjort något speciellt idag. Letade köksbord+stolar förut med mormor. Tror fortfarande att jag vill ha det som jag har sett på Mio.

Vad ska jag göra ikväll då? Jag ska nog bara vara hemma och ta det lungt. Ska gå förbi Fridas mamma sen och hämta massor med doftljus som jag köpte på ljuspartyt, dom har kommit nu nämligen! Men jag kan ju inte använda dom förens jag har flyttat för jag får ju inte tända ljus här hemma hos mormor, hon har ju en syrgas så det är jätte farligt! Får helt enkelt vänta tills jag flyttat. Nu kanske det blev en del frågetecken om varför min mormor har syrgas hemma. Hon har KOL och behöver använda den 16 timmar om dygnet helst och det ska ge henne ett längre liv helt enkelt. Men inte verkar hon så sjuk för det, hon skrattar, ler, tjatar, skäller och allt sånt där i alla fall :)

Jag funderar starkt på om jag ska slänga ut min tv bänk på blocket. Den går i svart-brunt och enligt mina planer så är inte sånt välkommet in i lägenheten, haha! Jag vill ha en helsvart eller helvit tvbänk. Vad ska jag göra? Vilka problem man kan ha, haha! Men den är inte gammal alls och väldigt fin, men jag har tröttnat på den. Så det finns nog alltid någon som vill köpa den.

Det var rätt lungt på jobbet igår. Frida och Oom kom och hälsade på framåt tolv och delade taxin med oss hem. Det var trevligt :) Nae nu ska jag titta på ett Mia och Klara - avsnitt och sedan göra mig en god sallad med massa soltorkade tomater och fetaost! Hej svejs!

Såhär ser tapeterna ut som jag ska ha i rummet. Den grå kommer från Eco Metallic och den svarta mönstrade kommer ifrån Eco Respekt. Den ljusgrå ska jag ha på tre av väggarna och den svarta som fondvägg. Snyggt va? Provtapetserade på Eco´s hemsida..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0