- Night..

God kväll/natt.. Jag är fortfarande super pigg och ska strax fortsätta mitt Gossip Girl - maraton! Det är ju sjuukt bra måste jag erkänna! Varför har jag missat den här underbara serien? Så.. vad gör ni en natt som denna? Ni sover väl dom flesta antar jag. Kan man ha sämre sov vanor en jag? Höhö, nerå så farligt är det väl endå inte. Jag finner ingen ro riktigt det är därför. Jag skulle nog kunna somna tidigt endå om jag verkligen försökte, men vill jag det? hmm..

Skönt att flytta snart. Då skulle jag ha kunnat lyssnat på musik, inte så att jag stör grannarna alltså, men här hemma skulle ju mormor vakna direkt, hon är ganska lätt väckt och då skulle hon sura så dant. Eller kanske bara gå ett par varv runt huset och trötta ner mig lite, eller vad vet jag.. Nu ska jag sluta skriva i det här otroligt helt ointressanta inlägget och se ett sista avsnitt av Gossip Girl och sedan försöka sova lite. För när jag väl somnar, så är det bland det bästa som finns :) Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0