- Natt

Kom nyss hem från jobbet, det var riktigt segt att jobba idag, inte alls kul! Har inte gjort så mycket idag. Jag, mamma och min kusin Julia var och tittade på tapeter (igen). Men nu har jag äntligen(!) bestämt mig. Sen var jag på stan en sväng och köpte två nya plagg, ett par leggins och en t-shirt. Sen har jag ju jobbat, så har inte hunnit med så mycket.

Imorgon ska jag och Malin.W hem till Malin Berg och dricka vin och mysa, haha :) Kanske blir utgång sen, hoppas på det faktiskt! Nae nu blire en film och några "En fyra för tre" avsnitt, sen ska jag sova gott. Funderar på om jag ska gå och träna imorgon? Får tjata med Mamma, för Malin jobbar, hehe :-)

Sov så gott.. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0