- Film


Chloé är en liten bortskämd Chihuahua i Beverly Hills och lever lyxliv. En dag så är hennes matte tvungen att åka på affärsresa och kan inte ha med sig Chloé, så systerdottern får till uppgift att vara hundvakt. Trädgårdsmästarens chihuahuapojke Papi är förälskad i Chloe och gör allt för att få hennes uppmärksamhet. Rachel, systerdottern får för sig att åka på semester till Mexico med sina vänner och tar Chloé med sig. Men där hamnar Chloé i trubbel. Hon blir dognappad. Men får hjälp av en Schäfer som försöker hjälpa henne hem. Medans Rachel och som sedan får hjälp av "trädgårdsmästaren" och hans chihuahua Papi letar desperat efter Chloé, så får istället Chloé nosa lite på sitt urspung... fast med en elak dobermann vid namn Diablo som gör allt för att komma åt henne..

Jag ska ju inte berätta så mycket.. Men det här var helt klart en film i min smak. Inte bara det att jag älskar hundar! Den handlade om min favoritras också, chihuahua :) Den här filmen var så himla gullig och så roligt att jag njöt av varje sekund. Helt klart sevärd! Det här var en film med attityd också, me like. Nae nu ska jag sluta babbla, se efter själva för det måste ni absolut göra! hehe :) Vekligen en jätte söt film och den var väldigt bra också!!.. åååh nu saknar jag Maya och Svea hur mycket som helst!!

Kommentarer
Postat av: Micka

den har jag på datan nu ;) söt? :D

2009-02-13 @ 15:31:27
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0