- Film

Omdudörmamma, dåtarjaglivetavmig. Dåskajagleva,fördig.
 
Kom precis hem från bion, har varit och sett denna fina film. Jag har inte läst boken, men vet dom som har gjort det som sa åt mig att gå och se filmen i alla fall. Jag tyckte den här var himla söt. Den var sorglig och jag var påväg till tårar flera gånger, men eftersom att det satt massa töntiga små brudar inne i bio salongen som förstörde hela stämningen varje gång det var meningen att man skulle känna med dom i filmen, så kom jag tyvärr inte riktigt i stämningen som är meningen att man ska få. Jag tyckte i alla fall att den var väldigt bra, kändes lite mer naturlig en alla andra dessa ungdomsfilmer som finns. Tzatziki är ju med i filmen också, så himla söt! Nae den här filmen måste ni se, men var beredd på tårar för filmen är väldigt stark! Skriver inte så mycket om vad den handlar om och så, för det vet ni nog redan om och ni får avgöra själva vad ni tyckte.. Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0