- Epilepsi

Vaknade förut av att jag hörde att mormor pratade i telefonen, hörde att hon nämnde något om Svea och om något anfall.. Jag vaknade till snabbt som bara den och frågade vad som stod på... Svea hade mått dåligt, så min moster hade åkt till veterinären och där hade lill fisen fått ett epilepsianfall och slutat andats.. Jag blev livrädd!! Men hon lever ju som tur är och är nu på djurkliniken i Valla för undersökning.. Varför ska världens bästa Svea råka ut för det här? Lill skruttan då! Nu saknar jag henne extremt mycket och ska pussa jätte mycket extra på henne när jag träffar henne nästa gång! Hoppas hon får leva ett lyckligt liv i alla fall trotts epilepsin! Om hon behöver medicineras så hoppas jag verkligen inte att biverkningarna biter på henne, läste på chihuahuaforumet förut att det är många hundar som faktiskt har epilepsi, men får endå leva ett lyckligt och bra liv.. Men varför skulle våran Svea få det här??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0