- 26/2

 
Jag och mormor var på Maxi tidigare idag och titta in på de nya butikerna som öppnat. Det är ju butiker som redan finns i stan, men det är ju mycket fräschare måste jag då säga. Men i alla fall. Jag var inne på Hemtex och tittade lite, har aldrig riktigt tagit mig tid för det. Men gud så mycket fina saker dom har där inne! Jätte söta dukar och annat. Jag köpte två dukar (vänster) och två fina handdukar till badrummet (höger). Vet att jag inte får hålla på och shoppa egentligen, men det var ju till lägenheten så då är det mer okej, hehe :)

Gissa föressten vem som får nycklarna till lägenheten imorgon? Jo jag :) Jag och mamma ska till lägenheten halv 2 och möta upp hyresvärden, så ska vi gå igenom besiktnings rapporten(?). Ska även till banken och ta ut pengar och sedan betala tapeter och funderar även på att åka ut till Mio och betala möblerna så jag har det klart.

Kom hem från jobbet för en stund sedan, idag var det riktigt mycket att göra faktiskt, säkert bara för att folk har fått lön. Frida och Oom kom ner och hälsade på mig också :) Så åkte dom taxi med mig hem sen. Nu ska jag se en film och sedan sova, ska upp tidigt imorgon. Hur ska det gå? Godnatt i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst hade dom gjort det fint? Jag mår bra:)Hur gick det att jobba igår då och vad händer ikväll? Puss

2009-02-27 @ 14:41:21
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0