Today

Jag har ont i armen idag, riktigt ont faktiskt. Inte så att jag lider alltså, men det är inte direkt skönt! Tog en evighet att ta på sig kläder förut när jag skulle till stan.

På stan mötte jag upp Emma och Linda, vi gick runt en sväng. Sen gick jag och hämtade ut mitt paket från h&m men allt ska skickas tillbaks. Jag och Linda gick och åt på Paus. Sen tog vi en trip till systembolaget. Xider har två julcider i år med glitter i! Den röda är vidrig så den lät jag vara. Men jag köpte ett gäng av dom andra så det är bäst att dom är goda! Skulle tydligen smaka lime, vanilj och ingefära eller nåt sånt sa han på bolaget, så det lät lite spännande. Jag ska bara vara hemma ikväll och ta det lungt. Spela lite sims3 tror jag, hehe.. Ska ringa till mormor och gnälla lite över min arm nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0