Julfest med jobbet. * ' . * ' + . * ' + . *

Jag ska strax hoppa in i duschen, sen kommer Linda hit och så ska vi möta upp Ellen. Erik och dom är hos Erik innan, så vi tänkte dra dit :) Sen ska vi till Bacchus och äta med resten av jobbet, trevligt trevligt :) Men Ellen kan ju bara följa med en stund till Erik, för hon måste ju hem till lilla Siri sen :)

Ett problem nu bara.. Vad ska man ha på sig? Jag vill inte vara för fin heller.. Jag får helt enkelt prova igenom min garderob. Ha en bra kväll !

Vet inte hur det kommer bli med foton från kvällen. Jag hittar inte min lilla digitalkamera och jag orkar inte släpa på min systemkamera. Får hoppas att någon annan tar med sig kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0