4 / 1 2

Jag vaknde vid 11 första gången, då tyckte katten att det var dags att gå upp. Så då började jag städa lite, damma och sånt. Sen gick jag och la mig igen, när jag såg att katten hade somnat, så jag passade på. Annars är hon pain in the ass!

Så jag vaknade nu igen. Så nu ska jag dammsuga och svabba golv, sen ska jag tända lite doftljus. Mormor kommer med middag snart :) Sen är det bara att ta det lungt för sen väntar ett nattpass på leons gatukök. Men ska bränna med mig några skivor, köpa tidningar och godis. Då klarar vi oss nog ikväll.

Jag drömde värsta mardrömmen inatt också! först att jag var med i en olycka så jag fick gå runt med blodpåsar och slangar, sen när jag kom hem så hade jag 3 kattungar hemma i Mittens ålder (ni kan ju tänka er). Sedan hade jag inbrott hemma hela tiden, fortfarande när jag var hemma. Ja, drömmen var rätt sjuk! haha...

Nae nu väntar städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0