- Lista

Beskriver mig med tre bra egenskaper:
Förstående, snäll, trevlig

Jag älskar att: 
Umgås med mina vänner, resa utomlands, skratta

Jag hatar att:
Städa, höra någon röra på en ballong, gå på offentliga toaletter

Jag skrattar åt:

Mycket

Jag gråter:

väldigt sällan

Detta gör mig glad:
Vänner, presenter, överraskningar, shopping, kärlek

...lugn:
Jag är för det mesta lugn faktiskt.

...arg:

Jag blir sällan arg, men dryga och otrevliga människor vill jag kräkas på!

...ledsen:
När någon lovar saker men sedan inte håller det.

Detta ger mig en känsla av att vara odödlig:

När man får lyckorus i kroppen, då man bara får en känsla av ren jävla lycka!

Detta gör jag om 5 år, hoppas jag:
Har ett jobb som jag kan vara stolt över, flyttat till större kanske tillsammans med någon :)

Så här känner jag för hur mitt liv är just nu:
Ganska tråkigt, händer inte så speciellt mycket. Hit med lite action för fasen!

Mitt motto i livet är:
Inga drömmar är för stora, the sky is the limit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0