- Jag önskar mig..

 Hur länge ska jag behöva längta efter en egen hund? Det gör nästan ont i kroppen på mig! Jag orkar inte vänta längre, orkar inte att leva ett liv utan en hund, när ska folk förstå hur mycket jag vill ha en hund och sluta lägga sig i mitt val att jag vill och ska ha en hund? Jag har alltid velat ha en hund! Människans bästa vän som alltid finns där och aldrig sviker en? En liten Staffordshire bullterrier är väl drömmen för mig, hur fina är dom inte? och nej det är inte en Amstaff som många tror att det är, det här är en mindre variant som har sitt ursprung från England, en ras som älskar barn och kallas "the nannydog" i hemlandet. Hur fina som helst! I sommar när hundutställningarna är i Himmelstalund så ska jag spana in dessa hundar extra mycket och få kontakt med människor som föder upp dom och lära mig mer! Det är inte aktuellt att skaffa hund för mig en. Men för länge vill jag inte vänta mer.

Kommentarer
Postat av: Linus (lillebror )

Vilken ful hund ! Välj en gulligare

2009-04-15 @ 20:32:48
Postat av: fia

Haha! Linus, dom är ju hur söta som helst :)

2009-04-16 @ 01:10:36
URL: http://johannakallasfia.blogg.se/
Postat av: Carro

Håller med dej fullt ut man kan inte leva utan hund.Stina finns alltid där för mej när man mår som skit.

2009-04-16 @ 23:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0