- in the middle of the night..

Kusinen har precis gått hem till sig. Vi har proppat i oss massor med godis så jag har lite ångest nu, haha. Ska fortsätta strax med filmtittandet och ska se nya Fast and the furious filmen hade jag tänkt. Men först ska jag få bort denna förbannade hickan jag fått.. Ett tips när du har hicka, det bästa hick-botemedlet som alltid funkar på mig är att du tar ett glas vatten sedan börjar du..

(klunk vatten) - klunk 1 - (klunk vatten) - klunk 2 - (klunk vatten) - klunk 3.... så fortsätter du till 10. Det ska gå ganska fort och du ska säga tex "klunk 1" högt efter varje klunk vatten, fast du räknar uppåt, fast bara en klunk mellan varje.. hehe lite rörigt, men det funkar alltid!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du! Nåt som funkar är faktiskt en matsked med lingonsylt.. Inte så mumsigt men funkar direkt =)

2009-04-20 @ 14:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0