- Go'kväll.

Sitter här och tittar på efterlyst. Skulle ha träffat Ellen idag, men hon ringde aldrig efter frisörbesöket? Har varit och handlat med mormor idag. Hon orkar ju inte bära så var med som bärhjälp. Köpte även lite saker jag också, men inte mycket, för nu är min plånbok heeeeelt tom! äger 3kr fram tills den 25:e. Kanske att jag har lite grann på mitt sparkonto, men det var stängt idag när jag gick dit. Jag ska nog se någon film ikväll tänkte jag, det var ett tag sedan faktiskt och jag vill ju kunna skriva lite filmtips här i bloggen också! Vart hade vårvädret tagit vägen idag? Det har ju varit jätte tråkigt väder och regnat har det gjort. Okej jag kan faktiskt tycka om när det regnar, men jag vill ha sol samtidigt!

Tänkte också att jag faktiskt ska ta tag i teoriboken imorgon innan jobbet. Känner att det är dags för mig att få mitt körkort nu. Kanske kan lyckas att få det till hösten åtminstonde? Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0