- Årets första myggbett.

Jag fick årets första myggbett igår på jobbet. Då måste väl endå sommaren vara påväg? När jag klev ur taxin inatt när jag åkte hem från jobbet så möttes jag av fågelkvitter och då pirrade det riktigt i magen på mig.

Solen skiner idag också och det är synd att jag sitter inomhus, men jag gick upp för bara en timma sedan och börjar jobbet vid klockan 18 igen. Det är riktigt tråkigt att jobba söndagar för på söndagar vill jag bara vara hemma och ta det lungt, se en film och trycka i mig massor med godis.

Mormor kommer hit snart, hon skulle komma hit med matlåda. Hon är snäll hon. Nae nu ska jag lägga ifrån mig datorn en stund, hehe.. ha en bra dag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0