- 27/4


Vad har jag gjort idag? Jag vaknade sent, vaknade av att telefonen ringde och att det var min glada pigga mormor som var i andra luren. Hon ville åka och handla, så det gjorde vi. Ja, ni såg ju några inlägg längre ner vad jag shoppade för nåt. Sen åkte jag hem en stund, ljög för mig själv att jag skulle städa lite, istället fastnade jag framför datorn en stund. Sedan tog jag cykeln och åkte hem till några vänner, där jag stannade för att se färjan2 på tv, filmen The beverly hills chihuahua och efter några glas alkoholfri cider och en lättöl så cyklade jag hem igen. Tänk att jag var så törstig så jag till och med tiggde till mig en lättöl av Lindas pojkvän Daniel, sånt händer inte varje dag direkt. Sen som sagt cyklade jag hem. Kom hem och i hopp om att min kusin Alexandra skulle kunna komma över, så fick jag tillbaks ett sms att hon inte kunde komma, så nu har jag spenderat natten framför massor med Days avsnitt och just nu sitter jag i mörkret i min säng och hör fågelkvitter från mitt öppna fönster och nu ska jag vara en duktig flicka och sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0