PS. Im still not over you..

Träffade aldrig Towe förut, ska träffa henne imorgon istället. Var nere hos min moster förut och gick ut med hundarna och sen stannade jag där en stund, läste lite i skvallertidningar och myste med vovvarna. Sen cyklade jag hem för att äta och vänta på mormor som skulle hämta mig. Vi åkte ut till min mamma nu en sväng och jag har skrivit ut massor med CV äntligen, så dom ska spridas genom hela stan :) Om en stund tänkte jag faktiskt gå ner till jobbet och hälsa på Ellen & Linda som jobbar ikväll. Jag tror att dom blir glada om jag tittar förbi! Finns inte så mycket att skriva.. Jag är trött, kanske är därför. Får se om jag skriver mer senare om jag kommer på något att skriva om..

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0