Jag vill ha en bärbar dator!

Jag har länge funderat på att jag vill ha en bärbar dator, jag behöver en också! Jag funderar faktiskt på om jag ska kosta på mig att köpa en nästa månad, får nog bli på avbetalning. Men jag vill vekligen ha en. Frågan är vilken man vill ha? Jag måste ju kolla upp vilka som är bra och inte. Får fråga mammas kille, han brukar kunna sånt där med datorer, synd att han är så himla sur jämt bara, men jag får fråga ändå, haha! Jag tycker inte att det räcker med en vanlig dator, jag vill ha en bärbar så man kan flytta den lite hur man vill och så är det ju så smidigt om man ska någonstans att faktiskt ta med den! Jag får faktiskt ont i ryggen av att sitta här vid skrivbordet på den här obekväma stolen så här länge, vill kunna till exempel sitta i soffan eller sängen med datorn! Har ni en bärbar dator?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0