Godkväll!

Jag antar att jag inte var den ända som tittade på säsongens första avsnitt av Idol idag? Nya juryn verkar klart mycket bättre och mer seriösare på något vis. Men men, har varit hos min moster ikväll, vi tittade lite på tv, gick en sväng med vovvarna, sen kom kusinen hem också, kul att få se henne! Som ni kanske själva kommer ihåg så syndes man inte hemma så mycket när man var 15år. Man ser henne aldrig! Sen gick jag hem till Frida och tittade på sex and the city igen. Nu har jag hamnat här igen...

Men ska lägga mig i sängen nu och titta på någon film, godnatt!



Kusin & moster :)
Jag o kusinen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mormor har lungcancer :(



Du jobbar med Linda Linköping ikväll, Tom var skjuk och bytte bort passet igår. Just as you know! Kramis

2008-09-04 @ 13:31:52
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0