Fy vilken dag!

Det regnar för fullt ute.. blä! Jag var ju tvungen att cykla ner till ljura förut till min moster och gå ut med hundarna. Dom vägrade att gå utomhus! Jag släpade dom efter mig, haha! Tillslut gav jag upp, dom totalvägrade ju! Jag stannade där en stund, myste lite med vovvarna, tittade på tv och läste inredningstidningar. Nu är jag hemma igen och snart ska jag och mormor åka till Media markt, mormor ska köpa ny kaffebryggare för den vi har nu håller på att gå sönder och sen skjutsar hon mig till jobbet lagom till klockan 18.00. Något som är lite positivt med att det regnar är att det då brukar bli ganska lungt på jobbet, så jag ska nog köpa med mig lite tidningar ifall att.

VMA var på Mtv inatt, så jag somnade inte förens vid halv 6 imorse, haha.. Men det var rätt bra faktiskt, Britney Spears vann 3 priser och det tycker jag att hon är värd efter allt som har hänt henne. Nu kanske allt vänder för henne!
Ajust det ja, jag skulle ju ladda ner lite musik och bränna med mig en ny skiva till jobbet, som vanligt! :) Undrar hur många blåa skivor det ligger där nere på jobbet nu som kommer från mig? 15 stycken cirka? Haha!

Ha en bra kväll! Själv ska jag dricka massor med varm choklad ikväll på jobbet!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0