En helt ny dag..

Jag kom på en sak för en stund sen, jag ska jobba ikväll! Vilken tur att minnet kom tillbaka i tid, annars hade jag helt glömt bort det. Det är redan torsdag, veckorna går så fort att jag knappt hinner hålla koll på dagarna.

Ska iväg här snart, ska till systembolaget och köpa lite dricka till imorgon ifall det blir utgång, har inte riktigt övertalat någon ännu, men någon ska väl herregud kunna gå ut och ha lite kul imorgon :) Sen ska vi hem till mamma en sväng och fika innan jobbet. Ska skriva ut lite CV och sånt också.

Skickade nyss iväg ett välkomst sms till min nya granne! Det är en gammal kompis som flyttat in några portar här brevid.

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0