Världens lugnaste gatukök ikväll..

Kom hem från jobbet för en stund sedan, det har nog varit årets lugnaste kväll? Jag jobbade med Linda och så tittade Ellen förbi en stund. Vi satt mest och pratade, målade naglarna och skrattade, haha! Ja så kan det gå när det är helt kundtomt på ett gatukök =) Jag har träningsvärk i benen, kan vara efter arbetspasset igår som var som ett galet träningspass, då var det inte tomt på kunder ska jag säga er, hehe!

Ska strax lägga mig i sängen och titta på film, ska väl se klart på "Love Guru", som jag somnade ifrån igår, den verkade skit dålig, men jag måste alltid se klart filmer endå! Filmen var rätt galen, haha! Får se om jag orkar titta på "Street kings" också.

Godnatt och sov så sött  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0