Utan frukost i magen..

Ja, det finns inga ägg här hemma och då får det vara :( Undviker bröd och allt sånt där (snabba kolhydrater)  nu. Ska snart till min kusin så jag får gå bort till Ica och se om jag hittar nåt att köpa och äta.

Ikväll jobbar jag ju, men det har jag ju redan skrivit en gång. Tänkte ta med mig datorn ner till jobbet, så kan jag och Linda titta på film ikväll om det blir lungt, det låter som en riktigt bra idé!

Nu ska jag titta klart på "Våra bästa år" och sen ska jag åka ner till min jätte sjuka kusin, jag får nog sitta med halsduk runt mig, för det lär flyga sjuk-bakterier i hela lägenheten, hehe näerå nu var jag lite för elak..

Hej hej!



Kommentarer
Postat av: emma n

vad äter du till ägget? är de stekt lr kokt?

2008-10-07 @ 22:44:57
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0