Söndag

Eftersom att det blev väldigt sent på jobbet inatt så sov jag väldigt länge. Jag klarade inte av att gå upp förens vid halv 3, får nästan ångest! Jag måste ändra på mina sovtider. Sen åkte jag och mormor ner till min moster och fikade. Åt jätte god äppelpaj. Sen skulle jag spela mallig och sa till min moster att jag skulle testa att klippa Sveas klor och att jag trodde jag skulle kunna göra det utan problem, haha jag klarade två klor sen gick det inte mer. Man måste vara två för att klippa dom där hundarna! Helt tokiga blir dom.

Sen åkte vi hem och så åkte jag och träffade söta Lollo en stund. Nu sitter jag här igen och ska snart titta på film tänkte jag. Det har varit en riktigt seg dag, vad har ni hittat på idag?



Kaxiga killar som snällt fick torka bort räksalladen som dom
kletade på rutan! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0