Onsdag..

Har precis duschat och tittar just nu på världens fjantigaste serie Våra bästa år, men som sagt, jag kan inte låta bli haha! Ska snart äta något och sen åka ner till hundarna igen. Senare sen ska jag träffa Malin, det var ett tag sen nu och Frida skulle följa med. Vi ska nog hem till Malin och fika, kanske titta på någon film? Jag började se filmen Wanted inatt, ska se klart den ikväll när jag kommer hem, den verkar vara riktigt bra, men är det meningen att den ska vara rolig? För jag skrattade typ hela tiden, haha! Ska gå ut i köket nu och se efter om det finns något att äta. Ha en bra dag!


Lilla Svea som bebis, här var hon inte kartig :)

Kommentarer
Postat av: mickii

ne gu va söt :)

2008-10-08 @ 13:56:13
URL: http://mickii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0