- Natt

Jag och Frida är inte kloka! Vi sitter fortfarande hemma hos hennes mamma och sitter vid varsin dator. Vi lagade nyss mat, kycklinghamburgare! Gott var det kan jag lova! Ska väl gå hemåt om en liten stund, börjar bli trött nu, klockan börjar närma sig 4 vilket brukar vara min tid då jag börjar bli trött. Imorgon ska jag upp och städa (idag). Mormor lär väl börja tjata klockan 10 på morgonen eller nåt. Vet inte mer vad som händer imorgon. Kanske utgång, kanske hemmakväll. Ingenting är bestämt.

Måste berätta en helt ointressant sak egentligen, men det är lite kul. Deras diskmaskin låter som musik, typ som trummor. Så vi sitter här och diggar i takt med diskmaskinen....okej jag är övertrött nu! dags att gå hem och sova..

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0