- Höstväder.

Idag har jag inte gjort så mycket. Somnade jätte sent igår, sådär 07.00 imorse! Så jag sov rätt länge idag också, sen så har mamma och jag varit på stan en sväng. Jag köpte en tröja att träna i, ett par mjukisbyxor från bikbok och en stor mysig tröja från monki. Nu tänkte jag gå ut på en promenad har jag tänkt mig. Gå ner till jobbet och hälsa på Ellen & Linda som jobbar, jag är jätte mätt efter maten så jag känner verkligen för att ut och röra på mig lite. Sen hoppas jag på att Frida ska ha tid att träffa mig sen också, dom sitter just nu och pluggar. Jag är riktigt pratsjuk idag! Men nu ska jag byta om till bekvämare kläder och gå ut och gå!  Trevlig måndag på er (=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0