- Otten är ett riktigt skitställe (dålig reklam)

Nu är jag hemma igen efter ännu en utekväll. Det var galet ikväll! Bara massa idioter ute som vill bråka! Hur normalt är det för det första att killar muckar gräl med tjejer sådär utanvidare? Typ som när jag och Natta stod och dansar så börjar en snubbe dra mig i håret? Haha vad fan? Vi stör ingen så vad vill dom? Hela kvällen gick åt till att försöka inte bli förbannad! Höjdpunkten var kebabrullen på vägen hem, mums! Det gjorde mig gladare =) Otten är en äcklig köttmarknad som jag framöver ska hålla mig borta ifrån! Bara fullt med idioter på det där stället! Såklart utom mina söta vänner!

När jag kommer hem så var inte min säng bäddad, mormor hade varit söt och lagt på lakanet och jag orkade bara lägga i kuddarna i kuddfodralen, täcket orkar jag inte bråka med ikväll. Testa själva att få i ett dubbeltäcke i påslakanet när man är hur trött som helst! Jag ska nog se en film innan jag somnar, risken är att jag endå kommer att somna under filmen.

Godnatt och sov sött på er =) hoppas att ni har haft en rolig fredag!



På förfest hemma hos Jessis syrra


Nathalie & Jessi

Kommentarer
Postat av: Sirenlid.blogg.se

aa de va än riktig skit kväll. slår vad om att din va bättre än min :(

2008-11-01 @ 20:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0