- Lördag

God eftermiddag! Har precis ätit jätte god middag och ska snart slänga på mig jobbarkläderna och gå ner till jobbet för att steka hamburgare hela natten lång tillsammans med Linda. Innan jag gör det måste jag över till Frida och hämta alla saker jag hade med mig dit igår, typ halva min garderob och allt sånt där, haha! Sen tar jag en promenad till jobbet.

Kvällen igår var väl sådär, jag var inte alls taggad för att gå ut för jag var så otroligt trött och hade huvudvärk och sånt. Sen är jag så trött på Otten! Sen när vi skulle hem så stannade vi vid pizzerian och köpte kebab och såklart får man inte äta ifred och det kom fram en aspackad snubbe som började bråka.. Heeelt sjukt hur dumma i huvet folk kan vara. Han vägrade gå därifrån också och stod och provocera Natta som bara den. Så skrek han åt henne att hon var en äcklig arab och att han hatar araber.. eeeeeh okej? Natta är för det första svensk och smart att stå och skrika sådär bland folk. Man såg att alla runt omkring där ville hoppa på honom, för det första att han bråkade med en tjej och för det andra att han stod och skrek rasistiska saker. Så när vi väl kom därifrån så kollade vi bakåt och då såg man att han fick sig en smäll. Men han tiggde verkligen om det. Sen trippade vi hemåt i kylan, jag, Frida och Natta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0