- Jag är snäll jag..

Ja, dom ringde imorse och ville att jag skulle hoppa in och jobba imorse. Efter att ha jobbat natt så försökte jag säga ifrån, men efter lite tjat så gav jag upp. Det var bara för mig att kliva upp ur den varma sängen där jag bara för några timmar tidigare hade somnat. Dom behövde verkligen mig på jobbet så då får man väl ställa upp. Trodde att det skulle bli lungt men det blev det inte heller. Folk hela tiden plus att vi höll på att frysa ihjäl! Luckan stod ju öppen hela tiden så där stod man och hackade tänder samtidigt som man tog beställningarna, fyfan! Så när jag kom hem så la jag mig i ett varmt bad och tinade upp. Efter det så gick jag över till Frida en sväng. Nu tänkte jag titta på dom nya avsnitten av Andra avenyn på datorn och sen sova så gott! Ska verkligen sova ut imorgon! Sen ska jag ner på stan och köpa en väska! På kvällen ska jag jobba igen, orkar inte =P men som tur är det med Linda så det gör inte så mycket. Nä, nu ska jag krypa under täcket och titta vidare på tapeter och sedan se Andra avenyn! Godnatt!



Sveas små tassar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0