- Filmstund!

Ska snart lägga mig under täcket och titta på film, tror att det blir Tropical Thunder. Ska först gå ut i badrummet och tvätta bort sminket (intresseklubben antecknar!). Tror att min hy håller på att bli mycket bättre efter att jag köpte nya ansiktsprylar från apoteket (min hy blir helt konstig när det är kallt ute, någon mer som har det problemet?). Jag har ont i huvudet också. Ska upp imorgon och gå och träna med Malin! Vi ska köra spinning, undrar hur det kommer gå? Har hört att det ska vara sjukt jobbigt! Men men, ni får sova så gott. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med spinning, alldeles för anstängande för mig dock:) Jobbar du ikväll? Eller hur var det? Kanske svänger förbi, Classe skulle slänga ut December schemat.... kramkalas

2008-11-11 @ 15:13:46
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du! Gud så kul, är inte hyrorna piss höga? Ska hålla tummarna, vore ju kanon! Jobbade du ikväll? Men vem isåfall? pusskram

2008-11-12 @ 15:10:56
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: ellen

ÖTÖTÖT, messa mig och säg vem du jobbar med. PUSS

2008-11-12 @ 15:47:27
Postat av: Anonym

BTW hur gick det med det där jobbet du var på intervju hos? skriv om det!

2008-11-12 @ 17:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0