- Alone in this room

Tråkigt, tråkigt och ännu tråkigare.. Vad ska man göra? Finns ju ingenting att göra? Okej, jag vet vad klockan är men endå! Ska snart se klart filmen jag började se förut, men sen då?

Har varit en sväng hos Lollo & Lisa ikväll, mina favorit twins! Jag och Lollo (sirenlid.blogg.se) satt mest utanför porten och frös ihjäl utanför dom, haha. Men det är alltid lika trevligt att träffa dom!

Ska väl försöka hitta på något nu, får väl krypa ner under täcket och se någon bra film och sedan försöka sova. Ni får sova så gott.. Godnatt

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha nej jag förstår det! Jag saknar det såå. När jobbar du nästa gång?

2008-11-06 @ 08:37:48
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0