Vad i helvete.....

.....ska man ha på sig ikväll? Jag har ju rätt mycket kläder men det är ju bara vardagskläder typ.. Jag blir tokig och börjar bli sådär desperat så man nästan funderar på att stanna hemma istället! Men något ska jag väl lyckas sätta på mig, men vad fan då? Aj vad arg jag blir.. Det första jag ska göra imorgon när jag vaknar är att gå ner på stan och inhandla lite MER nya kläder! + byta storlek på ett par skor.

Jag färga ju håret igår och klippte mig, det blev jätte bra tyckte jag :) men blondare ska jag bli, moster min gjorde massa ljusa slingor så jag ser ljusare ut.. men mycket ljusare ska det bli ;) Men men nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning för kvällen sen så ska jag ner till Lindövägen på förfest! Ha en galen bra kväll alla studenter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0