Sommar, Sommar!

Imorse halv tio så kom mamma & bror min och hämtade mig, vi åkte ut till morfars land ute i Gryt/lövudden. Det är så mysigt där ute! Vi fikade, sen åkte vi ner till vattnet och fiskade, brorsan fick upp en gädda :) gissa hur stolt en 6åring blir när dom får upp en gädda! Haha. Sen åkte vi tillbaks och åt middag. Linus (min bror) och morfar spelade fotboll och badminton på tomten. Kan nog lova att morfar nu ligger och sover där borta, Linus är så energisk! Sen åkte vi bort till Gryt för att titta på Sommarstugan som Linus faster och dom har köpt, just nu är det väldigt rivet inuti men det kommer bli kanon snyggt när det är klart, jätte mysigt ställe! Nu sitter jag hemma. Ska träffa Towe och så kommer förhoppningsvist Emelie in till stan från krokek, så ska vi gå och ta en cider någonstans. Vi har inte bestämt riktigt vart ännu. Skriver mer ikväll när jag kommer hem igen. Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0