Sista dagen på praktiken

Nu börjar slutet närma sig. Idag är det sista praktiks dagen och vi var nyss och köpte tårta från sockerbagarna, det blev en Rysk banantårta, min favorit :) Jordgubbsmaränger blev det också. Vi är snart klara med vår film här på praktiken och den ska visas på Kungsgårds filmfestival den 2 Juni.

Ikväll ska jag jobba natt på Leons, med Linda och det ska bli trevligt. Längtar till Tzatzikin, haha!
Imorgon ska jag först på stan en sväng med mamma och på eftermiddagen/kvällen ska Jag, Sandra och hennes syster hem till Lovisa och fira henne. Hennes mamma har precis köpt hus så det ska bli spännande att äntligen få se det. Efter det ska vi väl gå någonstans och ta en cider.

Ha en bra Fredag, nu ska jag fortsätta jobba här :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och Jonas kommer förbi runt sju och käkar ;)

2008-05-23 @ 10:46:25
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0