Rastlös

Är fortfarande praktiken och nu börjar jag bli väldigt rastlös. Ska ner till valparna sen och jag vill verkligen dit! Underbara vovvar, hur ska vi klara oss utan lilla pax sen? Fan vad jag vill ha en chihuahua nu! Blir galen, det är det ända jag tänker på hela tiden, desperat! Haha.. Vi fikade nyss (igen). En klasskompis tycker jag är hyper? jag är på bushumör och skuttar omkring i hela lokalen, inte är väl jag hyper? Haha. Jag vill ner på stan och shoppa! Jag hatar att jag gör av med lönen så snabbt att jag sitter utan pengar en halv månad. Jag är en slösa och jag älskar det! Synd bara att man inte var rik och kunde shoppa hela tiden.

Nae nu ska jag sticka in till redigerings rummet och terrorisera Linus och Per! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0