Onsdag

Kan väl börja med att säga att jag tyckte det nya pogrammet på tv3 Girlicious (ursäkta stavningen om det inte blev rätt). Jag tyckte att det var så fruktansvärt dåligt! Tyckte bara att dom satt och tjöt och bråka om skor. Hallå, hjälp!

Idag har jag vart på praktiken. Vi kom väldigt långt faktiskt och vi ska försöka bli klara imorgon. Sen kom jag hem vid halv 5, åt mormors goda mat, tittade på Våra bästa år. Sen åkte jag ner till stan, mötte upp min kusin Julia och så hämtade vi moster min och gick en sväng på stan. Jag hittade ingenting, jag var inte på shoppinghumör konstigt nog? Sen cyklade jag hem igen när stan stängde, städade hela lägenheten för att göra mormor glad, sen gick jag över till Frida och tittade på tv , pratade och drack ett glas vin. Sen efter det fruktansvärda programmet så cyklade jag hem. Alex & Natta höll på att skratta ihjäl sig när dom märkte att jag hade med mig cykeln till Frida, ja det tar bara 3 minuter att gå till henne typ, men cykeln fick ändå hänga med, haha! Nu sitter jag här och läser runt på lite bloggar och sånt. Ha en fortsatt trevlig kväll..

God natt *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0