Kroppen värker

jag har till och med svårt att trycka på tangenterna. Det var en hård natt på det populära gatuköket, varken jag eller Ellen satt ner under hela 12 timmar, vi fick jobba övertid. Jag har så ont i kroppen, tänk er två luckor öppna, tio meter köer på båda hela tiden under 10 timmar. Det var helt sjukt! Städningen efter stängning tog 2 timmar! Näe fy så jobbigt det var....

Men Godmorgon på er :) jag är glad ändå och min mage kurrar efter mat. Mormor har gjort Potatisgratäng och lövbiff åt oss och sen har hon gjort sin jätte goda fluffiga äppelkaka utan mjöl! (hon är gluten allergisk men kakan är dö go!). Idag ska jag nog bara vara hemma. Har lite läxor att göra och så tänkte jag se någon film. Bara ha en mys dag framför tv ungefär. Kanske att jag och mamma skulle åka och titta på hennes kompis amstaff valp som är grymt sööt!! Men får se hur det bli. Nu ska jag försöka ta mig till köket och fylla en tallrik med massor med mat.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0