Kom precis hem från staden.

Slutade tidigt från praktiken och åkte ner och mötte upp Sandra, vi gick en stund i några butiker och sen gick vi och tog en fika och satte oss ute i solen och det var så skönt! Köpte mig en stor Brownie och färskpressad apelsinjuice, det var riktigt gott. Där satt vi en stund och sen fortsatte vi att gå på stan. Vi köpte en present åt Lovisa som fyller 20 år snart :) Nu är jag hemma, dricker en 7up och tittar runt på lite bloggar.

image595
Här är min vän Sandra, när vi sitter och fikar
i sommar solen.


image596
Byxor från Monki
Skärp från Monki
Topp från H&M

Kommentarer
Postat av: Anonym

vid nio tror jag:) Ni då?? :)

2008-05-08 @ 22:08:47
URL: http://ellene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0