Herregud vilken dag!

oj oj oj! Först var det mösspåtagning i aulan i skolan. Rektorn försökte hålla tal men det gick inget vidare, ingen lyssnade haha. Sen drog jag & Towe till mig och fixa oss lite. Sen gick vi och käkade på kungsgatan, sen drog vi upp till Folkparken och mötte klassen. Det var himla trevligt faktiskt :) Sen drog vi till Trädgården och sen till Svea skeppet. Jag är helt slut. Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på dagens avsnitt av Våra bästa år och sen sova.. Ska nämligen till praktiken imorgon en sväng. Ska klippa och färga mitt hår i morgon, sen ska vi till Svea skeppet igen för imorgon ska tydligen alla dit?

Lägger in bilder imorgon från idag, orkar inte nu.. God natt :)

"
Sjung om studentens lyckliga dagar.... la la la la la laaaaaaaaaaaaaaaaa!"

Kommentarer
Postat av: carro

Tack för påminnelsen jag ska ju med se våra bästa år nu som jag har spelat in..Våra bästa år kan man inte bara skita att se på för det är så himmla bra

2008-05-28 @ 22:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0