"Face to face works pretty good"

Är hemma nu igen, har precis skrivit klart en inlämningsuppgift till näringsläran. Fikan hos Frida var mycket trevlig, love you my friend! Sen cyklade jag ner till min moster, åt lite mat där och så satt vi lite framför datorn och läste bloggar.

Jag har börjat älska att dricka vatten? Det är konstigt för det har varit bland det äckligaste jag vet, men nu dricker jag det hela tiden, jag är väl uttorkad eller något, haha. Men det är bra att dricka vatten, massor!

Kommentarer
Postat av: Ellen

haha jag med fialutt!! Jag går häller ur all fanta i fanta flaskan på leons och fyller på med vatten. Det är inte så illa ändå, och det är bra för hyn nu inför studenten ;) Du jobbar lördag med mig va?:)

2008-05-13 @ 08:17:14
URL: http://ellene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0