Astrid Lindgren & Cupcakes

Japp, nu har jag skrivit klart inlämningsuppgiften till svenskan som ska vara inlämnad imorgon som jag, Emelie, Towe, Lisa och Lollo har gjort :) Jag skrev mest ihop det på datorn det dom andra hade skrivit, plus att jag skrev dit massor så att det skulle bli mer skrivet. Blev två A4 i WORD. Jag blev nöjd hoppas att Läraren blir det också.

Har inte gjort så mycket idag, var på praktiken, sen nere hos min moster en liten stund och myste med valparna och käkade Cupcakes som min moster hade bakad igårkväll, så jäkla goda ska ni veta :) Sen cyklade jag hem och tittade på "Spårlöst" med mormor, jag grät precis som vanligt av det där programmet, jag blir så rörd och jag är ju lite känslig, haha. Sen nu har jag skrivit den där inlämningsuppgiften om Astrid Lindgren & Pippi Långstrump så nu har jag kramp i fingrarna, nerå men men :) Nu tänker jag spela lite Thesims2 som jag inte har gjort på jätte länge.

God natt :)


Föressten, vet ni? Pax är Såld nu, dom ska hämta honom på måndag och jag känner mig helt tjutfärdig, det känns som att vi ska sälja vårt barn eller något, jag har ju varit där så mycket så jag är så fäst vid dom båda två! Tur att Svea ska stanna, annars vet jag inte om jag hade fixat det, men det kanske är jobbigast första gången när man fått valpar, andra gången kanske inte är lika jobbig, det är ju så uppfödare säger i alla fall. Men usch vad jag kommer att sakna honom, hårbollen han är så himla go den lilla Prinsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0